tisdag 17 juni 2008

Metaltown bokad

Igår köpte jag biljetter till mej och polaren till metaltown! FAAAN va kul!!
Idag va vi och kollade på nya bilar och nya bågar.. Jag ska ta bågekortet och köpa cyckel så fort jag bara kan! Fick nästan hardon när killen i butiken startade ena bågen, det mullrade som åska och skakade i marken =)

Va och tränade igår så nu kan man knappt röra sej, det alldeles för länge sen man va ner på gymet känner jag. Hinner inte med träningen när jag jobbar så här mycket.

Jaah. hmm vad har hänt.. Jag har visst får en stalker efter mej.. En tjej från krogen har tagit reda på mitt nummer och börjar smssa som en tok och vill träffas. =/
En rolig grej som jag och vapenbrodern snackat om är att samma brudar som stött på han när han jobbade på en viss krog stöter på mej nu. Det har inte slagit fel på nån eller jo några fler har stött på mej haha :P skojas bara =)

Mitt vanliga jobb suger fatalt som vanligt fast nu är det pga för mycket jobb. Det går 3 ggr så mycket gas som förut och jag har ingen som helst möjlighet att hinna med allt.

Näe nu ska jag fortsätta greja med mitt =)

Inga kommentarer: