tisdag 27 januari 2009

Mycket har hänt..

Vart börjar man..?

Jag höll på säga upp mej från jobbet igen för nån vecka sen..
Prolog:
Det va en fredag, 23grader kallt ute. När det är 23 grader kallt så ska varenda jävel byta gas (samma gäller regn). Jag va ute i tre timmar i sträck och höll på frysa ihjäl men va tvungen att plocka ihop till dagens leverans och hjälpa Sundsvalls alla gaskunder. Chefen ringde vid nio tiden och la en beställning på gas som skulle till ett större företag i stan. Kvart i elva han jag sätta mej och ta fem minuter fika, (har fika kl 9 vanliga fall) jag tar upp telefonen och ringer polaren och snackar i fem minuter. Chefen går förbi och ser sur ut vilket jag skiter i då det är första gången jag får sitta i värmen den dagen. straxt efter elva så säger chefen att han har ringt så att dom ska hämta gasen han beställt och jag säger att jag inte hunnit med att plocka ihop det.
Varav han säger att jag fan inte har gjort nått på hela dagen
Då brinner det för mej!
Vilken jävla idiot!! Jag stolpar in på kontoret och vi har en showdown helt utan resultat.
Han tycker fotfarande att jag inte gör nått på jobbet och då tycker jag han är dum i huvudet då jag jobbar för en och en halv man. Svårt att jobba mer än 150%

Ja man får väl försöka hitta nått nytt jobb men hur lätt är det i dagens läge..

I lördags blev man lite hotad i dörren av nån dåre, nästa gång blir det rock n roll. Jag måste ju sätta hårt mot hårt =/ Så det kommer bli intressant..

Har börjat träna oxå =) Fast nu lider jag av kronisk trötthet så jag har inte orkat på några dagar men imorron ska jag fan lyfta skrot.

Inga kommentarer: