söndag 24 maj 2009

Sex på jobbet!"

Igår jobbade jag på Aveny.
Det va den sjukaste kvällen i mitt liv!! Det var klassfest för 26åringar, fan vilka snyggningar!
Nåja det va 500st 26åringar där iaf +250 andra gäster som härjade fritt, ju fullare folk blev desto mer intimt blev det.. Ett par höll på börja ha sex vid ett bord men slutade nä dom upptäckte att vi stod och kollade på.

Lite senare så gick jag förbi herrarnas och såg en vakt stod och lirkade med ett lås så jag gick dit och gav han min tång. Jag trodde att nån somnat där inne så jag blev rätt förvånad när den andra vakten slet upp dörren och där står en tjej på knä och suger av en kille. Asså golvet där är det äckligaste som finns! (förutom tjejen nu då)
Vilken min killen hade när vi öppnade hahaha!!
Tjejen torkade sej snabbt om munnen och försvann som en blixt därifrån medans killen med våld försökte stoppa tillbaka (med stor svårighet) sin riddare innanför jeansen.

Jag höll på bryta ihop av skratt!! Beredd på att se nått sovande fyllo som va nerspydd fick man en liveshow i självaste långtnerihalsen-manér.

Roooligt!!

Inga kommentarer: