tisdag 9 juni 2009

Och nu över till vädret..

Det regnade heeeela vägen ner och heeela vägen upp från sthlm. Men kul va det att göra en liten tripp över dagen. Köpte väst för 6 lök handskar och lite prylar för 1000 spänn. Igår köpte jag träningshandskar och protein för 1000 spänn till.. sjukt roligt det är att göra av med pengar! Synd att man inte ha så mycket av dom bara..
Nu är allt inhandlat som jag behöver.. skulle vara en platta till västen som tar ak47 skott då men den kan jag nog hoppa över.
Idag klev man upp och snörade på sej dojorna och tog en morgon promenad =) Skönt!! Nu ska jag ut och städa beemern.. den ska säljas ikväll =/

Sen blir det träna som en tok!!

Inatt drömde jag att jag skulle bli kronofogde.. Sug på den Freud!

2 kommentarer:

carro sa...

Ja de skulle jag kunna göra:) du är arbetslös nu med så du har väl all tid i världen!!

Zombie sa...

Ja i en vecka till iaf =)