måndag 18 augusti 2008

Golf..

Japp det blev en Golf -07.

Vi åkte ju ner till kungliga hufvudstaden för att köpabil/supa jag, sprit och shrek (vapenbrodern)..
Shrek och sprit satt vid varsin gammal tant och jag brevid en gubbe som luktade svett.. inte lite svett heller! Shrek som lider av översocialt beteende satt och pratade med tanten astrid 78år hela resan smssen haglade om halva inne osv.. Shrek blev röd i ansiktet sen va det smsskrig i fjortismanér =). 5 timmar av svettlukt senare va vi framme på centralen. Iväg till sprits polare och lirade nintendo wii och åt pizza. Sprit va nervös över att vi inte hade nånstanns att bo men jag sa att det ordnar sej sen.. I vild panik så skulle han ha tag på hotellrum istället för att bo hos nån polare eller släkt..

Bokade rum sen åkte vi och kollade på bilar.. det tog typ en kvart så hade jag bestämt mej för en bil.. En grafit blå golf som gått 2000mil. extra utrustad med färddator 8 högtalare och massa grejer. + sprillans vinterdäck och motorvärmare som snålkukarna här i stan inte bjuder på. Jag räknar på 20-30 lök sparade jag på den resan.

Efter bil besöket ringde jag banken och for till hotellet för att dricka bira =).. och bira blev det!! Sprit garvade åt sina egna skämt.. dåliga skämt..
Jag hade ett glas vatten brevid sängen och sa att jag funderade på att fylla naveln med vatten.. Han frågade om jag ville ha ett till glas och tjöt av skratt.

Träffade bror och fröken C på stan och drog på hårdrocksbaren harry b james och gav järnet!! SKITBRA MUSIK!!! Det blir aldrig tråkigt med Fröken C, full fart från början till slut.. Helt fucked up!! Härligt!
Sprits ragg (fd strippa) dansade, ja som en strippa fast med kläder. Rock n roll all night long!!
!!!! Mc Donalds har dubbelQP burgare där nere!!!!! Vilket blev nattkrubbet =)

Hähähä jag och shrek åkte svar-taxi och blev tagen av polisen.. Turken sa: jag heter ccharim (eller nått sånt) och ni känner mej!!! -öhh okej.
Efter lite snack så sa polisen: glöm inte kvittot grabbar..
När polisen åkt så sa jag till mustafa att han fick 50 spänn extra om han körde så det skrek i däcken.. Och det gjorde det!!

Vaknade dagen efter jaa inte helt nykter och ringde banken och sluddrade lite.. Dumjäveln tyckte att jag borde åkt ner till sthlm först och kollat på en bil, sen åkt hem och skrivit papper på lånen, sedan tillbaka och göra affär. Näpp sa jag, fixa!
Vi drog in på stan och fikade med några cs kompisar medans jag försökte styra upp bankjäveln! Tillslut så sa han att jag hade 50min på mej till en bank i hammarby så vi fick dra dit och skriva på papper som skulle faxas till höger och vänster innan det va klart. Hursomhelst så fick jag bilen vid halv fyra, parkerade den och så tog vi en prommenad runt hammarby för att nyktra till. Även på bilfirman träffade man en cs polare.. VI ÄR ÖVERALLT!!


Sen åkte vi hem.

1 kommentar:

Sprit sa...

Men fatta hur bra skämtet är!!!