onsdag 6 augusti 2008

Söndagen..

Det blev fest i söndags.. Jag Vapenbrodern, farbror sprit, som ny och några till gick på dallan och tog oss ett järn.. Mr M stod i baren och gav oss bara sprit med en stänk av dricka..
Shit vilka kalleankor vi va =)

Jag klarade mej från att dansa med nöd och näppe men en polare som va DJ hade nog sätt VB dansa!! Hillarious!
Igår träffade vi lite folk som oxå varit ute och tydligen så hade jag sagt att jag, hatar, hatar, hatar nån tjej.. Hon verkade inte sur alls utan tyckte det bara va kul men.. undrar varför? Kanske rent allmänt för jag menar tjejer är ju inte som oss vanliga grabbar.. Näe nu ska jag ut och knata! bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa tjejer är ju bättre än er grabbar.. *ler*
Tack för kramen förresten, den kom lite oförberett för mig, gillar inte att krama okända män.. HAHA

Anonym sa...

Ähh jag kramar alla =)
Har inte hittat nån som e bättre än ;)

Anonym sa...

äääh, lugn nu Jim-Bob... och, det är fult att antasta okända damer ,)