onsdag 6 augusti 2008

Länge sen jag skrev..

Ja va har hänt?
Jag jobbade på storsjöyran i helgen som väktare, hur kul som helst!!
Massa fulla folk som va glada och... ja fulla!
Det är nått med uniformen asså.. Nästa år skulle jag inte få följa med sa chefen, för att det va så många som raggademej. =) Så nu har vi skrutit igen!
På fredagen så kom det massa brandbilar som skulle ha "brandinspektion" på området.. så lämpligt att dom inspekterade scenen ifrån publikhavet.. Svin tänkte jag.. jag betalar deras lön så dom kan gå på festival gratis.
Döm om min förvåning så hände samma sak fast med ambulanspersonal på lördagen, samma visa förutom en mystisk grej.. Sverige har tagit fram en ny helikopter som ser precis ut som en ambulans! Shit, fan mej kunde dom ha lurat där!!





Behöver man flygcert för att köra den?

Inga kommentarer: