söndag 27 juli 2008

Bullar?

Haha idag när jag jobbade på krogen fick jag bullar av en tjej som hade bakat dom åt mej. Sjukt kul! =) I vilket annat jobb bakar folk bullar för din skull och ger dom till dej?

Imorgon ska jag och vapenbrodern ut och galej, det brukar sluta katastrofalt! Men vi brukar ha kul som fan!

Ajust det, jag och mr klamydia va ute igår och härjade på stan.. Tydligen hade jag stått och pratat med nån kille som hade armen gipsad fick jag reda på idag. Jag frågade samma kille vad han hade gjort med armen och det hade han redan berättat sa han. Konstigt det har jag inget minne av =)

Efter en rad incidenter så gick jag och klamydiakebabhouse och åt. efter halva kebaben så gick k iväg med brickan och försvann.. Aha han gick väl ut och tog luft tänkte jag och åt vidare. När jag var klar så gick jag ut och letade klamydia men såg han ingenstans så jag ringde honom.
-Tjena vart är du?
- jag är hemma.
-Öhh? Du bara drog helt enkelt och lämnade mej här?
-aa jag åkte typ hem.
-Haha.. muppjävel!

Nu ska jag sova som en som sover skit mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en lyckad kväll för dig.Dom där bullarna var viktiga igår.. skrattade gott åt henne när hon sa att hon skulle lämna bullar till dig. VA?! Muta tillvakten??

Zombie sa...

Hahaa kul va det iaf =)