torsdag 17 juli 2008

Booooring!

Kom just på att man kan ju blogga lite när man inte har nått annat för sej på jobbet.
Igår så va jag till mina go-tjejer och åt pannkakor och kollade på paris hilltontv. Jag hatar paris!!! MED STORT H!
oj vad jag tar i!

Vi åt pannkakor och hade trevligt. Så klart så e det pannkakor på birstabaren idag oxå.. skit!

Efter det drog jag till polarn Sprit som hade förfest d.. ja asså nu snackar vi spritbuffe! Hela bordet va fullt med olika härligheter och i hörnet stod 12 plattor bira!! Jag va nykter.. =(
Vi snackade kalvar och låtsaschipps bla och mobbade varandra i vanlig ordning, sprit blev sur för att vi satt och messade och tyckte att så gör man minsann inte på en förfest.. Jag satt iofs och messade VB som satt brevid mej i soffan bara för att fula mej.. HG messade väl alla tjejer han kom över som vanligt :P

Vi packade in oss i bilen och jag körde till dallan. Ja där va allt sej likt, samma folk, samma fylla, samma stämning Skönt att vara hemma en stund och känna blandningen av urin och gammal öl osa från golven. Snackade lite med kollegorna kramades med folk, ja inte minst mina fulla kompisar.. Vaafan ska man kramas på fyllan för? Kramar ger man till tjejer inte till håriga 120 kilos killar!

Näe nu ska jag ut och planera marken här ute med traktorn i brist på annat.




Jag funderar på att adoptera en lillasyster, fick förfrågan av ena systern könssjukdom iaf.

Inga kommentarer: