tisdag 1 juli 2008

Göteborg!

Haha kom på det, när vi satt på en uteserveringva det en lirare i kostym och med drink i handen som glider fram till bardisken och tar en stor flamingo under armen sen kliver han över inhägnaden och går därifrån med drink och flamingo hahaha.. jag höll på dö när jag såg det!

Lite iller göran över det =)

Ajust det.. jag hotade en hel kö med stryk..
Man messar inte med Zombie när han ska äta!!!
Vi stod i kön till burgerking fredligt och förväntansfulla då jag märker att folk i kön brevid sneddar in vid kassan och tar våran kö, ska tilläggas att vi köat i en timme..
Det stod en tjej framför som va irriterad som ett bi på alla som trängde sej före så jag tog helt enkelt tag i saken och berättade för kön brevid att nästa som trängde sej minsann inte skulle kunna äta burgare när jag va klar. Jisses va dom skötte sej =)

- Hörrö strippset, ska jag doppa dej i fritösen fick en livrädd liten parvel höra när han bittert ångrade att han försökt tränga sej.

Nu kolla efter bil, sen bira för hela slanten!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjo,

Det var säkert någon skum turist som trängde sig, vi Göteborgare skulle aldrig göra så!

//Ormen

Zombie sa...

Hahaha yeah right!! Det va säkert du som va ute och ormade dej.