måndag 14 juli 2008

Roligaste dagen i mitt liv!

Idag har jag och polaren HG haft kanske roligaste dagen det här året iaf!
Lite taskigt men ändå eller vi svarade med samma mynt.

Så här va det:
HG har träffat en tjej för nattliga nöjen ett tag..
Tjejen som inte vet att vi känner varandra glider upp till mej när jag jobbar och vill att vi ska gå hem tillsammans vilket jag avböjde vänligt men bestämt. Tjejen får tag på mitt nummer nå nått konstigt sätt (tror HG e inblandad där) och börjar smssa massa bilder och diverse förförings repliker. Hon ger sej inte hur mycket än jag dissar henne.

Hon vill bli ihop och försöker visa sej präktig, jag avböjer.
Det roliga är att jag och HG får samma bilder där det står på hans: kom och ta mej, medans min står kom och mys typ.
Jag och HG har hela tiden kollat varandra mess vi fått och svarat tillsammans, sjukt kul!

Efter många roliga mess så skrev vi båda samtidigt att vi ville träffa henne imorron vid sju tiden.. Självklart blev det ju en slags tävling.
Först skrev hon till båda att vi kan ju höras på dan..
Jag blev dissad =) Hon skrev att hon va upptagen just då..

För att spräcka bubblan skrev jag: Jahopp jag får väll kolla på film då, HG hälsar.. Jag förlorade.
HG frågar om hon bara har han och hon svarar ja till han och säger att hon tycker om han jätte mycket samtidigt som hon skriver till mej: Synd att han "vann"

Asså hur retard kan man vara!? Vi garvade som måsar över hur mongo tjejen är! Hon vet att vi sitter brevid varandra och ändå ger hon inte upp!

The player got played!
Hon fick vad hon förtjänade, tjejer är as!
Vi båda skriver tack och hej till tjejen, skålar i cola och garvar vidare till tårarna kommer!

Inga kommentarer: