onsdag 22 april 2009

Har börjat med nytt träningschema som tar utav bara helvete.. Först är det ett 12 veckors program sen är det ett halvårs prog efter det, fan om man inte ska bli vältränad och snygg inom nått år =)
..eller vältränad iaf...
..snygg är man ju redan.. :P

Ikväll ska jag jobba på dallan och få massa skamliga förslag av tanterna som vanligt =/

Åhh längtar tills nästa helg då man dra till fjällen på bar-tömmning!!

Ajust det!!
Jag va ju på firmafest med bevakningsföretaget i helgen som var. Fan va kul det va! Synd att man va så jävla trött.

Hade jobbat på krogen natten innan och så skulle vi mötas på torget halvsju på morgonen =/
Nåväl vi for till vemdalen och åkte skotersafari.. Det tog en kvart innan Micke och jag började tävla med varandra, sen va det full gas i 5 timmar framöver =)

Hittade några fina hopp som jag höll på slå ihjäl mej på men det blev några riktigt långa hopp iaf.

Sen blev det sprit, badtunna, bastu, middag, bar-tömning och jag somnade typ..
Men kul hade jag!!

Inga kommentarer: