fredag 17 april 2009

Trött...

Jag jobbade onsdag kväll på dallan, sov några timmar sen upp på jobbet på morgonen.. torsdag lika så och ikväll ska man jobba oxå. Imorron ska jag vara på stan halv sju på morgonen och åka till fjällen på firmafest med skoter safari och massa grejer=) Fan vad trött jag är och fan va jag kommer somna efter första ölen!!

Hehe en linjegods chaffis skulle byta tub men orkade inte lyfta upp den på flaket själv så han kom in och sa: Den är så liten och ändå orkar jag inte få upp den! Jag bröt ihop av skratt och killen fattade ingenting =)

Men han har ju en poäng där.. Ibland kan det vara tungt att få upp den! Speciellt när det är alkohol med i bilden, åk-attraktionen tillfälligt ur funktion skylt ska genast göras och läggas vid sängen tills nästa krog sväng.

Om du skulle vara en frukt vilken skulle du vara? Jag skulle vara hamburgare! eller korv =)

Inga kommentarer: