fredag 5 september 2008

Att det ska vara så svårt att ta sej tid att blogga..

Fan va trött jag är då och så ska man jobba ikväll på Aveny.. Den här veckan har varit kul på massa olika sätt =)

Vapenbrodern som förövrigt är störd i huvudet har flyttat in i hus med en tjej han varit ihop med i 2 veckor och känt i 2 mån.. Dom har även varit till turkiet på kärlekssemester... idiot!
Tycker det är jättekul och är glad för hans skull men vilket mongo!! Dom känner ju inte varandra!! Snäll kompis som jag är har jag ju talat om för både han och henne hur stört det är och jag tror dom håller med lite..

Snart sätter träningen igång, innebandy på söndag!! Nu har man ju inte tränat på ett halvår så man har plussat lite i vikt som man får träna bort i vinter här.. iofs bra att ha lite fett så man kan bygga muskler.
Massa nya grejer har man nu =) skönast är det nya duntäcket och man kan mysa under när vintern kommer..

Funderar på att köpa en tavla.. e lite tomt på väggarna.. eller lite?!! inte en taveljävel så långt ögat kan nå!

Nu ska det vilas sen plockas lite sen jobba.. kanske ska vredesrunka lite först? (skojas bara mamma!!) Tycker bara om att säga vredesrunka det låter så kul!!! Damn.. måste skaffa en alternativ ocensurerad blog.. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jävla tur att du tar dig tid att blogga lite, annars får ju inte jag reda på nåt som händer t ex att H har blitt sambo o att du gillar att vredesrunka. Även jag gillar det ordet, det låter så härligt brutalt liksom.... Ha d

Anonym sa...

Haha du e ju lika fucked up som mej =)