söndag 7 september 2008

Jobba jobba jooObba!

Igår så skulle jag gå och lägga mej tidigt för att orka kliva upp och jobba klockan sju på morgonen idag. Så blev inte fallet.
Jag drog ner på stan och skulle kika in på aveny en sväng, fick då reda på att ett bra band skulle lira senare så jag tänkte att det måste man ju se.. Drog iväg och hämtade upp farbror sprit och for på railway och hälsade på HG. Mr. klamydia va oxå där.
Snackade lite om ditten och datten innan jag sprit och klamme drog ner på Dallan och gav Vapenbroden en försenad födelsedags present.. En drake med husvagn, kul va det fast han hade lite bryderier hur han skulle förklara den presenten när han kom hem.. =)
Nåväl körde tillbaka polarna till railway för att kolla en snabbis på bandet på Aveny. Så klart så fattades det en vakt och jag fick rycka in.. jobbade till 0340 upp klockan 0630
Bandet va grymt bra!!
Haha det va nån tjej som ville att vi skulle ha efterfest och att jag skulle strippa på ett bord.. Hon gav sej inte heller. Men inge show blev det för henne! Jag sysslar inte med komik sa jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Starkt att du stod på dig mot bruden som ville att du skulle strippa! USCH. Varför är alla tjejer såna svin som bara vill utnyttja oss oskyldiga killar? D e fan inte lätt att vara man i detta feministiska samhälle.....

Stå på dig där i dörren, även om det känns jobbigt så ska du veta att jag kämpar med dig.

Zombie sa...

Tack Pete! Det värmer i dessa mörka tider av frestelser.