torsdag 25 september 2008

Vill man bli fin får man lida ont som helvetes jävla fan..

Har sån sjuuuk jävla träningsvärk mellan skuldrorna! Känns som jag har fått strykt med ett grovkalibrigt basebollträ över ryggen av nån rabiat illvilling på tjack.

Åh! Sen har jag slagit rekord i smutstvätt!! 3 stora, fullproppade blå ikea säckar med kläder. Orkade knappt bära ner skiten till källaren sen att varje steg brännde som eld mellan skuldrorna hjälpte inte heller.

Idag va det tänkt att jag och farbror Sprit skulle köra boxning men inte då.. nänänä det inställt som dom senaste 5 gångerna! Inte för att jag grinar heller men min käre kompis "den tredje" som jag har viktminsknings tävlingen med började snacka om att förloraren får bada is-vak.. Det är dax att börja hårdträna på riktigt!!

Nu drar jag på Big boy och äter en burgare!

Inga kommentarer: