söndag 21 september 2008

Efterfest nån?

Kom just på en grej till som hände inatt när jag kom hem.
Jag parkerade och klev ur bilen hemma på parkeringen näe jag ser en snubbe som ligger och sover halvägs på gräsmattan och halvägs på en parkeringsruta.Det va typ 8 grader inatt när jag kom hem men det stoppade inte killen från att ligga och snarka mitt i gräset.. Jag sparkade lite på han tills han vaknade.
Killen tittade upp och sa: äre nå kul på gång? (tror han ville ha efterfest)
-öhh näe jag ska hem och sova..
Jag gick mot porten och snubben vinglade iväg och mumlade nått obegripligt.
Så där full skulle jag aaaaaldrig bli.. :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Öhm.. Jo. Det skulle du. Nästan iaf. Jag minns en natt då vi höll på drunkna och du la jättemkt kebab på vardagsrumsmattan samt yrade om åkband.

=)

Anonym sa...

Det är preskriberat vid det här laget.. Men kul va det! Synd att åkbanden tog slut bara :P

Anonym sa...

Du, det där blir aaaaldrig preskiberat. =)