torsdag 13 december 2007

Hotad till livet..kanske?

Igår när vi satt och åt hände det en rolig grej. Vi satt där sex pers och åt och skrattade, hade trevligt helt enkelt. Då kommer det fram en äldre man och frågar han som sitter brevid mej ifall han fick snacka me mej.. jag tittar på han frågande (känner han knappast så vad vill han?). Gubben börjar yra att nån ryss ska skjuta mej, kalas tänkte jag en retarderad psykopat som vill prata med nån.. och vem av alla ska han prata med? jooo självklart Zombie =)

Han sluddrar vidare:
Psycho: - Vad är problemet`?
Zomb: -Pratar du med mej?
Psycho: - han kommer sätta en kula i nacken på dej (wohoo hs tänkte jag)
Zomb: - öhh vem?
Psycho: -Ryssen som var här!

Jag vänder mej lite generad åt bordsgrannarna och skakar på huvudet..
Zomb: -Jadu va bra, men ha det så kul! hej då!!
Psycho: -Du han har stulit från min fru! Blablablabla...
Zomb: -Herr Åberg! Kan ni ta ut den här mannen?
Han ble utslängd men han hota bartendern att han skulle dö ifall han rörde hans familj.. Tragiskt nog tror jag inte han har nån familj.

Men varför valde han just mej av alla? Måste vara tattueringarna =)

Så nu blir man kallad ryssen på jobbet oxå haha =D

1 kommentar:

Anonym sa...

шёл бы ты гитлер со своей паранойей к психиатору на приём