torsdag 27 december 2007

Årets roligaste kväll?

Julagen.. fy fan va kul jag hade!!!
Det va en såndär kväll som man säger "alla var där" om.
Träffade sjukt mycket folk och ja.. jag dansade.. jaaa ni hörde rätt... JAG DANSADE!!
arrgghh!!
Alkoholens mörka baksida..
Iallafall så va vi på ett av stans största ställen.. tror det va typ 1800 pers där eller nått sånt.
Vi va ett gäng på 12 pers som åt på stället och hade riktigt kul, det blev ruggit många bira oxå men det pallar ju en hårdrockare. =)
En tjejkompis var sjuk så hon fick låna min lägenhet medans jag drog på efterfest fram till sju på morgonen. Hahaaha Sjukt roligt va det när han vi va hos höll på brottades med en tjej på skoj och stöp, drog ögonbrynet i golvet. Det va blod överallt haha! Som en vattenspridare, snäll som jag är så tog jag ett kort på han och gick till taxin och for =)

Igår låg jag i sängen och kollade på film heeela dagen och kvällen bakis som ett troll men det va det värt! fast jag känner mej bakis idag oxå.. Näpp, måste till systemet så man kan göra om allt till nyår.

Inga kommentarer: