tisdag 18 december 2007

Inte konstigt att tvättstuga rimmar på suga..

Jag har kanske sveriges bästa tvättstuga!! Jag ääälskar den!! Men fan va tråkigt det e att tvätta..
Jag har fått massa julklappar på jobbet =)!!

Två t-shirts
Två isskrapor
Choklad
Olje grej.. fin som man ska ha olivolja i typ.. eller nått.. är inte så bra på köks grejjer..
Cognacsglögg
kalmydia..(Hasse på jobbet är ju så het!) *skämt*

hmm.. Ska man inte ha haft klamydia när man e 30år? Det känns som att man borde haft det redan som 16åring.. Men inte Zombie.. Varför!?!
Vad ska man behöva göra för att få klamydia!?!? jaah en sak är ju självklart att man måste göra men vem har det? Kanske ska fråga mr.Klamydia som haft det 8ggr.. och en gång i ögat hahaa.. Den closeupen blev lite väl nära..

Fast tänk om man har det utan att veta om? Då har jag gått omkring och och varit värsta coolingen utan att veta om det..

Jag är ju lite datanörd så det skulle inte vara dumt med några värsting poäng.. tattueringarna gav iofs rätt många.. =)

Inga kommentarer: