söndag 30 december 2007

Inför nyår..

Inför nyår..

Jag tycker faktiskt vi ska införa nyår!
Nu ska man börja packa grejer och köpa mat och fan och hans svärmor. (7ggr värre än moster)
Jag har lovat att inte köpa raketer men jag tror min pyromaniska gen har vaknat.. Det väl inte lika kul som när man va liten men klart grabben ska ha fyrverkeri!
Vi killar älskar ju sånt!! Kolla bara vad man lägger ut mest pengar på i världen, krut och bomber!
iofs så e det inga vackra fina och snälla bomber men dom e besläktade iaf som en flickvän och svärmor.
Flickvännen är vacker, luktar gott, ljuvlig, snäll, go, ja har allt! Medans svärmor är Hitlers reinkarnation som vill förgöra världen med sin pest och sina pliriga ögon.

Polaren skrev på msn att det visst blev efterfest hos han igår.. och att han va vaken 08:03. VAFAN!! UTAN MEJ!?
Nänänä, det blir inga julkort för han nästa jul! eller så skickar jag ett som inte är jättefint iallafall!
Det kommer nog bli skitkul! Men av nån underlig anledning skulle jag kunna tänka mej att vara hemma,, Det brukar iofs styra upp sej när man fått sprit i kroppen och skjutit av några fingrar i ett försök att bygga den ultimata bomben.

Ni får ha ett väldans gott nytt år och god fortsättning allihopa! så syns vi nästa år!!
Kramar och trams till alla!

Inga kommentarer: