söndag 23 december 2007

Julklappar..

Jag hatar affärer! Jag hatar folk! Jag hatar julklappar!
... fast det e kul att få dom.

Nu har man spenderat en hel jävla dag med att slåss med kärringar och gubbar som panikhandlar i sista sekunden. Panik handling tillhör ungdomarna! Eller oss i nedre medelåldern iaf =)
Jag hatar verkligen att gå i affärer, så fort jag kliver in i en så startar en biologisk timer som tickar ner mot ett vansinnes utbrott och mentalbreakdown. Det tar ungeför 1,5 timme innan kallsvetten sipprar fram och man börjar leta tillhyggen för att kunna ta sej till bilen genom bärsärk med klädhängare, reklamskylt, barnvagn eller vad som ligger närmast till hand.

Nåväl nu är jag klar iaf!
En tjej kompis tvingar med mej till lögnernas och skenhelighetens fästning dvs kyrkan..
Som militant ateist eller vad jag ska kalla mej så går jag dit i endast stämnings syfte, ja egentligen skulle man stämma dom jävlarna för att dom ljugit och bedragit oss i 2000 år!
Men det kan vara fint me lite julsånger från nån kör och lite hemkört i fickplunta. Undra om man får önska en låt?
Sweet home alabama med sundsvalls gosskör och Zombie på brutal orgel =) alt luftgitarr.
Näe nu ska jag slå in lite klappar och kanske sova en stund, hårdrockslivet tär på en gammal man.

lml *hårdrockstecken*

Inga kommentarer: