tisdag 1 januari 2008

kaffe

Jag har kommit på det!
Kaffe är djävulens verk!!

När man börjar tänka på det dom som börjar dricka kaffe börjar oftast röka eller snusa oxå "det hör ju liksom ihop". Det är ju faktiskt en beroendeframkallande drog kaffet oxå, kolla på dom gamla som dricker 7 kannor per dag hur dom blir om dom inte får kaffe.

När dom ändå har giftet i kroppen så är det ju lätt att testa ta en cigg eller en snus och vipps sitter du där som en kärring i nopprig morgonrock med papiljotter
i håret och röker under köksfläkten eller som gubbjävel med morgonblaskan, skinnväst och en snus som höger ner på tänderna med en kopp kaffe i handen.
När man röker så är ju inte steget långt till cannabis som är inkörsporten till tunga droger.

Alla alisarstan röker och snusar och luktar sprit, hur kommer det sej? Jo kaffet! Det börjades med kask, dvs sprit i kaffekoppen och sen blev dom spritknarkare på heltid. Dom som är mer karriärssugna inom drogträsket stannar givetvis inte där.

Snart står du där med en kanyl gevalia mellanrost rätt in i armen!
STOPPA KAFFET!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kaffe är äckligt. så jag klarar mig undan skiten. jag sträcker mig till kaffebönor med chokladöverdrag. GOTT NYTT på dig då.

Zombie sa...

Passa dej.. det är så man sakta åker dit..