fredag 11 januari 2008

Läkar jävlar!

Idag så fick jag nog, jag åkte till vårdcentralen för att få nått skit så det slutar kliar på mina ögon. Har haft det en gång förut för 10 år sen och då fick jag nån kortison salva på recept.
När jag kommer dit så får jag snacka med en sjuksköterska som inte fattar nånting, man skulle typ vara tacksam för att man inte hade gallsten och bita ihop typ. Kärringen säger att det finns en kortison salva på apoteket för just runt ögonen som en va receptbelagd.
Jag berättade för amöban att för 10 år sen va den inte det minsan men hon sa att så va det nu.
Iväg till apoteket och trot på fan om inte skiten va receptbelagd!

DITT JÄVLA VÅP!

Jag köpte den starka salvan som det är döskallar på och står att man absolut inte får använda runt ögonen men det skiter väl en hårdrockare i.. =)

Inga kommentarer: