söndag 20 januari 2008

Pestens tid..

Näe det handlar inte om vitlöks-andedräkter eller senapsgasfisar utan om filmen.
Jag är duktig på att bjuda in mej på mat hos folk.. Ja jag e faktiskt rätt skillad om jag får säga det själv! Fast det kanske är för att jag är en sån rolig middagsgäst kanske inte vet jag..

Idag har jag gjort det igen =) Man fixar in sej på en Taco kväll med filmInte vilken film som helst! PESTENS TID 6 timmar och 6 min typ.. The king of bakis films!!
Fröken L och fröken E får ju självklart laga maten för så mycket mansgris är man ju =)

Har faktiskt fått Två tjejer att städa och diska hemma hos mej på en fest en gång.. inte för att det va stökigt men dom tvingade mej att gå på ica (20m ifrån) så jag gjorde det på ett villkor att dom städade och diskade sen gick jag. När ja kom tillbaka så va det fint och diskat. Vilka pärlor =D

Måste bara tillägga att jag är en novis på att bjuda in mej om man jämför med vapenbrodern som skulle kunna fråga kungen om han hade nått och äta och stapla in på slottet och kolla kylskåpet.. (lätt överdrivet)

Vapenbrodern skickade en länk på ett jobb vi måste söka.. i Prag..? Jahopp kanske man blir Pragoit då.. Eller Pragmatiker? Pragglot?
Måste Tjecka vad det heter.. Ahahahaa åhh kill me va dåligt =)

1 kommentar:

Systrarna Syfilis sa...

Du är utmanad dårå.. Kolla blogg så hajar du =)