söndag 27 januari 2008

Sliten..

Haha det hag varit dom sjukaste 3 dagarna på länge!

I fredags på Evergrey så tänkte jag klämmma en tjej på stjärten men tog fel i trängseln och råkade ta på en långhårig hårdrockare som kollade väldans skumt på mej och sa till en tjejkompis att hålla ett öga på mej haha.. Men fan va bra dom va live!!!

Igår va vi först och åt på Olerys sen hem till lurven och spelade poker. Jag kom 2a 2ggr =) Jag som är största amatören vann 600 spänn.! wohoo

Sen vidare till Oscar och Aveny, fan va det va folk ute!! Så blev man på sjukhumör oxå tror jag måste kännt på 20 bröst.. Konstigt att man inte fick stryk av tjejerna och ennu mer konstigt är att dom tyckte det va kul oxå. Tjejer e konstiga djur!

Nu mår jag crap och ska lägga mej och glo på film i resten av mitt liv.

Inga kommentarer: