fredag 18 januari 2008

Det äckligaste man kan göra..

Det äckligaste man kan göra måste efter lång fundering vara att suga på ett åderbråck. Så är det! Fan det vidrigaste! Håller på kräks när jag tänker på det. Tänk ett stort sladdrigt åderbråck *Hughh* *kräääka*

Och hur dumma är kor egentligen? Dom är god att äta mej dom ser ju tillomed dumma ut..
jaja..

Efter har blivit bjuden på Tacos och halv somnat på soffan fick jag ett ryck, eller rättare sagt polaren sprit ringde och tvingade ner mej till gymmet. Nått som jag inte alls va sugen på när jag frotterade i min taco-koma. Men med träningsbrallorna i raffig poppelin och pannband hastade man ner till gymmet med lite sug och träningsvilja i blicken för att upptäcka att skiten stängde samma minut som jag kom dit. ohh crap..

Så nu sitter man och ringer till polarna och hör hur många som vill ha biljetter till Evergrey på fredag.. METAL!! lml wohoo!

Kanske man ska fundera på att städa? Ja det ska jag fundera på!

Inga kommentarer: