onsdag 30 januari 2008

Idioter?

Alltså, om du ser en gasdepå med 1000tals flaskor och ska byta din tub. Borde du inte tänka aha! Där ska flaskorna vara!! Inte som va och varannan dumjävel gör, BÄR IN FLASKORNA I BUTIKEN. Hur utvecklingsstörd är folk? Hade ett mentalt krig med en kund en gång, han hade förmodligen inte gått längre en till 4an i skolan och så va han självklart lastbilschaffis.. Han parkerade lastbilen 10meter från uppställningsflaskorna, ställde sej på flaket och väntade på att jag skulle släpa flaskan åt han. Jag gick fint och ställde mej och väntade vid lastkajen och tittade på han väntandes.. Tror ni att killen fattade nånting?! Näää asså han stod i flera minuter och glodde med tom blick som bara en lastbilschaffis kan. Så jag började greja med annat istället, sopade och fixade lite. Tillslut lyfte han upp tuben och ställde ner den på marken och väntade så jag fick säga åt han: Du kan ställa flaska här och så pekade jag på mina fötter. han väntade ytterligare ne min innan han surt började släpa flaskan till mej. Det sjuka är att imbecillen inte hade lärt sej nästa gång han kom utan parkerade lika långt ifrån..

Inga kommentarer: