tisdag 22 januari 2008

Man jävlas ibland =)

Ahahah måste berätta!!
Jag drev med tjejkompisen E igår på jobbet så jag höll på dö av skratt!
Kom på att hon inte hade numret till min jobb-mobil så jag började sms:sa henne och låssades vara en beundrare =)
Till saken hörde att jag visse att hon va hemma och tvättade och att folk brukar se henne när hon tvättar. Så hennes beundrare hade ju självklart sett henne och tyckte att hennes nya frisyr va så fin osv.. Efter ett tag får jag ett sms av E: Känner du till det här numret 555-23482734?
(pga mitt taskiga minne så är det inte ordagrant men fock it)
-Jag. näe? dårå?
-E. Nån dåre som håller på skicka massa sms att han vill ha mej osv.. och han vägrar säga vem han är, bara att det är nån jag känner.
-jag. Hmm kan det vara grannen? eller nån polare till O?
-E. Näe, nu skriver han att han har skrivit en dikt som han vill läsa upp!? Jävla psyko.
-jag. (garvar så jag gråter på jobbet) Jaah va sött=) han är väl kär i dej haha..
-E. Nu skriver han att han har bokat bord på Tandori house för 2 kl 20:00! Han skulle ta med dikten..
Jag- HAHA fan åk dit!!! Du måste ju se vem det är!! Skit i innebandyn!!
-E. Aldrig, då får du åka!
-Jag. Lätt =)
och så fortsatte det.. beundraren ha ju självklart och knackade på (när hon hade farit till innebandyn) för att lämna dikten och en förhoppning på sängrullning.

Gissa om hon blev sur på mej =) Fan va jag skrattade!!

Inga kommentarer: