fredag 4 januari 2008

Fredag..

Idag har jag gjort.... ingenting!

Jah hela dagen har gått åt att bevisa vilken fruktansvärt bra karaktär jag har när jag vill. Har stått och sneglat på två godisskålar fulla med läckerheter som utsöndrat dom ljuvaste aromerna av choklad och godis. Dessa underbara små varelser som bara vill att man ska äta dom.

Men som den hjälte jag är så har man will power lv 10 så man stod emot frestelserna som en stålman.. Ohh gjorde ett test idag btw hur starkt psyke jag har och det stod just att: Du är en mental stålman =)

Tänkte jag skulle få till en sjysst kropp till sommaren så man får lägga lite band på sej.. Ojojoj va jobbigt det kommer bli med alla trånande tjejer men vad gör man? Går ju alltid äta hamburgare ifall det blir för jobbigt med dom tusentals friarbrev jag kommer få.. voi voi.. :P

Nu ska jag skita, hej!

Inga kommentarer: