måndag 3 mars 2008

Besök av tusse batong..

:O Polisen va nyss på besök och hade förhör med mej...

Tydligen har dom hittat en lustgasfaska som dom va intresserad av. Den stod på en kund som hämtat lustgas iaf 5-10 ggr.
Jag blir närvös av poliser och börjar svamla.. jag höll nästan på erkänna av nån anledning..
Har trott att han håller på med illegal street race men det ser ut som han har haft lustgasen till heeelt andra grejer.
Hittade det här i tidningen: http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=712331
Taskigt, jag som dealare borde ju blivit bjuden iaf.. =)

Snygg tjej btw den där polisen =) Tänkte nästan skriva nått sexistiskt i stil med batong och handbojor men jag avstår idag av respekt för ordningsmakten.
Men måste erkänna att jag spanade in äset på lagens lilla gobit =)

So sue me!

Inga kommentarer: