söndag 9 mars 2008

Vaktnytt.

Jobbade på Avve igår igen.

Vi fick skicka en kille med polisbil direkt.. och han hade inte ens varit inne.
Klockan tio kommer det en kille som e bra på lyset men inte redlös, han ställer sej en stund och vinglar lite och blir snabbt fullare och fullare. Efter ett tag så får jag och Vapenbrodern gå och hålla i han för att han inte ska ramla, killen är helt väck! Han kliver ur skorna och står i strump lästen ute på kalla asfalten.. smart? Sen yrar han nått om snygga kottar, jag såg mej omkring och såg inte ett barrträd i stan så jag tänkte att han måste sätt nån snygg kotte på förfesten eller nått..

Nån påtänd kille skickar vi ut.
Ena killen sov på jackinlämningsdisken så jag skickade ut han.. 5min senare frågade han varför han inte fick komma in, jag sa att han sov på disken men det hade han aldrig gjort!!! Förtal!! hahaha Han kommer iofs inte ihåg att det va jag som gick ut med han heller.

Jo!! WOHOOOOOO!!! Jag har världens bästa jobb!!!!!
Fatta att jag har jobbat i 10år utan att se bröst live på jobbet... nu har jag det!!
Och fina va dom =) Det va en söt tjej med väldig urringning som stod vid dörren och hängde och snackade lite med vakterna.. Efter lite övertalningflashade hon boobsen 3ggr för oss eller mej och polaren iaf. Jag ÄLSKAR vakt yrket!!

Dom andra vakterna som missade det va skit sur!

Nu är jag förkyld och måste gå ner på dallan och äta hamburgare!!
Over and out.

Inga kommentarer: