onsdag 12 mars 2008

Pissväder del 2

När det är sånt här skitväder så åter spelas massa trumatiska minnen från min barndom nämligen fältlektion i biologi. Varenda jävla gång det va pissväder med regn och blåst ja då kommer lärar-jäveln på att nu ska vi ut och kolla på kryp och nå jävla blad i skogen. JAG HATADE DET!! Jag gillar naturen och så men vafan när det regnar så vill man vara inne och lira kort eller leka med lego inte vara ute och frysa och bli blöt.. im fucked 4 life..

Käre mor och andra oroliga släktingar..
Jag mår bra, fruktansvärt bra =), helt sjukt bra faktiskt!!
Det jag skriver återspeglar inte hur jag mår utan är bara jag som sjukar mej.
Det jag skriver kan vara vinklat och behöver inte vara sanningsbaserat.
Jag kommer inte strypa kattungar eller konvertera till islam.
Näe jag behöver inte mentalvård.


Men tack för omtanken =)

2 kommentarer:

samvetet sa...

Vad skönt att höra!!

Zombie sa...

Hmm är det samvetet som pratar till mej eller hör jag inre röster?