söndag 2 mars 2008

Godmorgon!

Det blev jobba hela helgen =) Va tillomed dubbelbokad..
Tydligen hade jag lovat en vakt på fyllan att ta hans pass på Daltons på lördag samtidigt som jag skulle jobba på aveny vilket resulterade att jag fick jobba på dallan till halv två sen jogga till aveny.

På fredagen jobbade jag på Avve då det va åldersgräns 18år.. Jag fick brotta ner fyra stycken och det det va stökigt som faen!! Kändes lite konstigt när en 18åring kom fram och frågade va klockan va och jag pekade på hennes mobil som hon hade i handen och sa att den finns på mobilen. Hon kom tillbaka flera ggr och jag började förstå att hon flörtade med mej. Hua, hon va ju bara barnet.

Hände inte så mycket förutom att det kom fram en tjej och frågade om jag hade sett en liten full kines gått förbi. Vet inte om det va sättet hon sa det på eller men jag bröt ihop av skratt.

Nu ska jag lägga mej i sängen och sova vidare..

Inga kommentarer: