fredag 29 februari 2008

Premiär på Aveny!

Ikväll ska man banka pisset ur folk för första gången på Aveny!
Ska bli kul som faen!! Och så får jag jobba med vapenbrodern och my partner in crime mr. H eller Shrek som vi kallar han. =)

Så är du dumfull kom till Aveny så kan jag neka alt bunta ihop dej och bruka härligt övervåld!
(Fan jag kan ju det här med att vara vakt!)

Funderar på att gå och gadda mej så fort jag kan.. och börja ta mc kortet..
Tänkte jag ska fortsätta med gaddningen ner på ryggen och kanske göra andra armen oxå.. jaja vi får se..

Det här med skräpmat är en förbannelse! Idag blev det pizza och wienerbröd.. Måste skärpa mej nu!
En kul grej är att det börjar synas muskler på armarna och jag börjar bli stenhård under fettet =) Snart är man krallig, mc buren och har (fler) feta gaddningar! I like it!

Städdax!

1 kommentar:

Anonym sa...

vill du att jag lämnar dörren öppen så katten rymmer till dig nästa vecka? mao, vill du vara kattvakt åt bea-bea? =D