måndag 4 februari 2008

Faaaan va jag älskhatar min bil!

Jag borde:
  1. fixa lyset
  2. fixa kofångarn
  3. fixa elstolen
  4. fixa elbackspeglarna
  5. fixa vindrutetorkarna
  6. lägga på nya vinterdäck
  7. skrota skiten?
  8. sälja skiten? (fast då måste jag ju ändå fixa allt och då vill jag ju ha kvar den)
Grejen är att den är världens skönaste bil min lilla bmw och den går rätt bra =)
Men den drar så mycket bensin att varje oljeshejk stor ler när jag åker förbi..
Kanske man ska köra försiktigt och miljömedvetet.. FUCK THAT!!! Här ska gasas och sköras så gummit yr!!!
Fast det är ju dyrt.. faaan! ähh jag vet inte.. Skulle förmodligen karva vristerna i nån skitbil utan lite motor....eller... skitbil på vintern och båge på sommarn!! Wohoo! fast det e ju oxå dyrt.. men värt det =)

Inga kommentarer: