onsdag 6 februari 2008

Skit väder!

Idag har himlen pissat på mej hela jävla dagen! Och jag har verkligen varit tvungen att vara ute oxå, jävla kundjävlar!! Det är helt otroligt att dom måste åka och byta gas när det är som sämst väder.. Jag menar hur fan tänker dom? Idag är det så dåligt väder att jag måste åka ut i regnet och kylan och släpa tunga tuber istället för att vara inne i värmen.. Jävla morons!

Snart ska jag ringa och... hmm.. jah.. söka jobb som dörrvakt hehe..
Jag vet! Jag vet!! Men vafan dom tjänar pengar på att vara mongolida så då kan väl fan jag göra det oxå!! Tänkte så småningom säga upp mej från mitt vanliga jobb och bara glassa runt och flörta med brudar på krogen och få betalt, bara att träna upp sej lite och en lobotomering så är man med i matchen. Näähh vad dum jag är.. Snart kommer jag spy galla på alla dumjävla fullskallar man träffar på.

Fan va jag ska vara dryg i dörren hahahaha äntligen! Hämnd!

Nu äta, träna och vredesrunka.. Hähä nä inge vredesrunka, bara kul att skriva det =) jaja jag är 14år..

1 kommentar:

loathing sa...

äh, struntprat. regn är ju hur najs som helst. gå med öppen mun. det är roligt.