lördag 23 februari 2008

AAhahahahaha fan va skoj!½

Jag har gjort mitt första pass som dörrvakt och fan va kul det va!!

Jag började 21:00 där..
21:15
spyr en kärring i sin egen handväska och blir utslängd haha!! Fatta va förvånad hon ska bli när hon hittar en räka bland mobiler och plånbok.
21:30 Får man första ragget.. En tjej tyckte jag va så snygg och fin.
21:55 Andra ragget, en äckelkärring vill kramas.. inte jag! Go away! Hon gick..
22:00 Polis razzia! 7 civilare som kollade lägg på alla och ställde massa frågor till mej.
(Snut) -Hur vet du hur många som är inne? Klickar du? (räknedosa)
(Zombie) -Öhh har ingen aning men det gör nog han..?! *Pekar på vaktkollegan*
(Polis) -Jahopp, hur länge har du jobbat här då?
(Zombie) -2 timmar.. Det e första dagen..
(Polis inte lika stäng) -Jahaa jag bara kollar inte för att du ska bli orolig, du sköter dej bra..bla,bla sök till polis bla bla..

Stället blir proppfullt på en timme och det e rock n roll överallt!
En tjej som jag faktiskt känner igen lite från nånstans kommer fram och frågar om vi känner varandra. Näe säger jag och hon går vidare..
Hon kommer tillbaka några ggr och säger att hon känner igen mej.
Haha tillslut kommer hon fram och ställer sej tätt intill och små viskar.

(tjej) -Du det e pinsamt men jag måste fråga..
(Z) -jahopp, vaddå?
(tjej) -Kan vi ha legat med varandra?
(Z) -Hahaha öhh näe det kan vi inte..
(tjej) -Ja då är vi väl bundna till varandra på nått annant plan..

Fick en puss på kinden när hon gick och jag vet fortfarande inte vem fan det var..?

Det va en kille som skulle slängas ut så jag tänkte Hah! Nu ska man få brottas eller nått!!
Så går karljäveln ut frivilligt, behövde inte ens säga åt han.. *besvikelse*
Eller ganska skönt kanske.. jag är väl så mesig så skulle han sagt nej så så skulle jag bjudit han på en bira och går därifrån.

Lite kontrast när man jobbar med servicemind och gör allt för att hjälpa kunden till att kunden inte har nått att säga till om.. Kan ju bli kul om man råkar förväxla rollerna på jobben nån dag =)
Det känns som att det kommer bli en del bloggande efter varje pass, synd att nästa e den 15:e bara.. Roligt!!

Inga kommentarer: