lördag 16 februari 2008

Hurtigast?

Igår gick jag och min vapenbroder till världens ände och vände (ahaha rim!)
Har sagt det förut men nu sätter jag igång på allvar igen med träning och justering av kroppen.
En miss var dock att vi gick förbi statoil och åt varsin burgare.. Jaaavafan lite belöning ska man ha =)

Idag klev man upp och drog på gymmet i morse sen en 2 timmar prommis med endast ett uppehåll.. våfflor med grädde på norraberget. (man får inte gå ner för fort i vikt)

Så nu sitter jag och headbangar och väntar på att gå ner på stan och äta och supa med jobbet. Men tjena, vi ska på statshuset och äta sen uppträder Vincent.. Jag kommer dra därifrån illa kvickt! Hmm alla har respektive med sej.. Man skulle kanske fråga ett par brudar om dom vill med bara för att bräcka alla =) fast man skulle nog bli genomskådad rätt fort.

Hehe när vi va och prommenerade så gick vi förbi en hässja (höupphängaretyp) modell större varpå en i sällskapet blev förundrad.

Student säger: Åhh vilken stor ribbstol..

Jag säger: öhh det e en hässja.

Student säger: men vilka långa pinnar det var..

Jag: ....

Student säger: Vad långa pinnar ni har i sundsvall.

Jo det stämmer tänker jag =)

Det va faktiskt gott med en folköl nu, snart kommer kompisen och ska bränna lite musik till hennes fest. SCHKÅÅL!

3 kommentarer:

loathing sa...

ölen är inte heller bra om du börjar träna på allvar. det är det som är så jävla jobbigt med träning. man tror att man är save om man tränar tre-fyra gånger i veckan och sen går ut och festar på helgerna och kanske slarvar lite med maten. ibland e man ju i stan och kanske missar lunchen eller middan (för jag vägrar äta på mcdonalds och allt annat e dyrt)
ja, men så e det ju inte med träning..man måste äta bra för att inte bryta ner kroppen och musklerna istället...och spriten..ja..den hjälper ju inte direkt..så jävla boooring att vara hälsosam men samtidigt vill man ju träna! fuck

loathing sa...

(safe)

Zombie sa...

Jag älskar hamburgare!
Men du har rätt.. man får lägga band på sej..