onsdag 6 februari 2008

Vakter är fina killar det =)

Orkade inte redigera förra inlägget så det ska stå fyllskallar istället för fullskallar fast det är ju samma sak kanske eller Doh! (övar på vakt yrket)

Jo det e sant.. jag ska börja med det fashionabla yrket som dörrvakt, dessa hjältar som ridderligt står och vaktar porten till härligheten. Tänk på att sankte pär är dörrvakt det ni!
Man blir förundrad över deras godhet och heroiska insats dom gör varje kväll med livet som insats.

Jag är en mycket tacksam man som får chansen att försöka leva upp till den standard som vaktkåren har.. (viss ironi )

Näe skämt å sido, jag ska börja testa jobba som dörrvakt =)
Jag har nog hört hur bra dom har det, alla tjejer som stöter på dom och sköna killar som jobbar där. Det här är ett stort kliv ifrån mitt nuvarande jobb som jag kräks på.

+ Alla extra pengar man tjänar =) Ska genast börja med Mc kortet och köpa hoj till våren när man börjar få inte lite klirr. Då jävlar!! Tattuerad, båge, snart vältränad, smart, snygg.. Åhhh jag vill nästan ha mej själv! Hahaha =) (ironi)

3 kommentarer:

loathing sa...

dörrvakt, vilket nobelt yrke..om det hade varit på typ 20talet. men lycka till.

ang det du skrev på min blogg, vad hittade du?

Zombie sa...

Öhh hittade din blogg =)

loathing sa...

jasååå, fint. välkommen åter. tjopptjopp