söndag 24 februari 2008

Dörrvakt 2:a passet..

Man börjar undra vad det är för fel på folket.. =)

En yngre tjej stod bredvid mej halva kvällen och sjöng: Oj vad gnuerna hoppar! så tog hon ett skutt och började om .. Sen ville hon att jag skulle säga hopp hopp... Det va lite kul faktiskt att hon kände att vi vakter skulle behöva underhållas en smula. Ännu roligare att det va en helt retard sång. Min typ av humor!

Fick slänga ut några stycken varav ena tyckte jag va en sån tjej som tar betalt för sex.. Han måste vara rätt full när han missade min skäggväxt och mina inte direkt feminina drag +att jag är gratis men what the hell får man pröjs så varför inte?

En mor som stod med sin dotter när jag gick förbi började smeka mej på stjärten.
Dottern sa till på skarpen att hon inte ska kladda på vakten och i nästa sekund va det hon som smekte mej på stjärten.. sjukt. Vad gör man då? Jag log =)

En tjej stapplade fram och frågade: När slänger ni?
Jaa vi slänger klockan slett sa jag.. Hon blev röd i ansiktet och log lite generat.
Jag får alltså betalt för att mobba fyllskallar som inte har en verbal chans att kontra hähä..

Nu ska jag gå och lägga mej och drömma om hoppande gnuer.
-Ledsen vi har stängt!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, för inte så länge sedan var det vakterna det var fel på... nu är det kunderna det är fel på :D
Ojoj, det trodde jag inte, att det kan gå så fort att totalt ändra uppfattning! (Hmm, det kanske ingår i vakt-träningen? Hjärntvätt-deluxxe!)

Zombie sa...

Jag halverade ju min intelligens!
Eller så kan det vara att spriten halverade min intelligens..?

Men vissa vakter är helt slut i huvudet!! Det är granterat några som tycker jag är ett vaktsvin nu oxå=)

Klart man hatar alla andra fotbolls lag än det man själv håller på.. Så länge man inte byter klubb då har man hjärtat på 2 ställen.

Eller det korta svaret= Man är väl man nog att ändra sej.. =D

Nervante sa...

Kan det månne ha varit låten Oj vad gnuerna hoppar av gruppen Nervkållaps som tjejen stod och sjöng? Kolla på http://beta.rewiired.com för att höra den i originalversion.