torsdag 17 april 2008

Folk är drägg?

Asså folk kan ju inte vara riktigt funtade..
Efter 70-80tals festen drog jag och vapenbrodern in till Aveny (där vi jobbar).. Vakterna låg på golvet och vred sej av skratt när vi gled in som rockstjärnor, det här lär man få höra ett tag...

Nåväl, jag levde ut min hårdrocks attityd och såg allmänt 80-tals hård ut när en tjej kommer fram och börjar snacka om ditten och datten. Så säger hon att jag borde sova med henne. -Va?! Säger jag lite chockat.
-Du kan väl följa med mej hem fast jag sover hon min kompis så gör det nått om hon oxå är med.
-Va?!?! Öhh.. *mummel* Va?!

Tänkte självklart att hon skämtade så jag lallade vidare en stund innan jag va tvungen att fråga om hon va seriös. Jorå det va hon.. Hon hade faktiskt bestämt att vi skulle ha en trekant.
Först tänkte jag: WOHOOO!!!! Sen tänkte jag: Asså hur fan ser jag inte ut och hon vill att jag ska följa med hem.. Det är nått allvarligt fel på tösen.
Nästa tanke som slog va: om jag skulle åkt med så tänk synen på bussen eller när man knatar genom stan i tights, skinnpaj och peruk dagen efter..
Jag tackade nej.

Fick ägna bakis dagen åt att reda ut saker istället.
Igår vaktades det dörr och åter igen så e folk mongo. Haha en klassiker fick man höra igår: Det är bara dom som inte får bli poliser som blir dörrvakter. (Kärring 170å och skitfull.. Ja ful oxå!)
Jag är lixom inte ens vakt på riktigt.. =)
Näe ska man städa eller besudla nån? Tror städningen går av dager.

Inga kommentarer: