söndag 27 april 2008

Äntligen sova!

Fy fan va skönt det e med sömn! Jag ska nog sova hela dagen tror jag.. eller ska man städa..

Måste meddela att jag och artisten Tingsek är värsta bundisarna, han va minsann fram och pratade flera gånger med mej fast jag hade min hårda dörrvakts-min på mej.

Ny erfarenhet: 1.Folk bajsar ner sej på arresten. 2.Folk leker med bajset på arresten 3.Folk är äckliga.

Folk ljuger oxå.. Släppte ut en kille som inte kunde förstå att idiot vakterna som hade plockat han oskyldigt. Han hade minsann inte varit full! Däremot mindes han inte att det va jag som bar ut han och att han inte kunde gå överhuvud taget.

2 kommentarer:

loathing sa...

ja sömn e skönt, men inte för mycke..jag vill helst komma upp och komma igång så fort som möjligt på morgonen...kanske inte sex...bara dumma människor går upp sex...men halv åtta är okej...

Zombie sa...

Man kan inte sova för mycket! Älskar att sova!