måndag 7 april 2008

Jag kommer åka in i fängelse..

Idag har jag varit på utbildning hos polisen för att få jobba som arrestvakt.. Fan, gör man fel eller råka säga nått man inte får kan man åka in ett år! Så det är bara en tidsfråga innan man skakar galler =)

I helgen vaktade man dörr igen, fan man börjar bli den sviniga vakten man alltid hatat =)
Jag slängde ut 7 pers på ett bräde typ alla som satt vid bordet, evil!

En gubbe tyckte inte alls att han va för full och att han minnsan skulle få sova på bardisken när jag hjälpte han ut till garderoben så han skulle få hämta jackan stod han bara där och muttrade, så jag frågade om han hade nån jackbricka. Jag frågade typ 6ggr innan han fattade nått och ble surare och surare.. Tillsist skrek han att jag stressade honom! Haha jag kunde knappt hålla mej för skratt då vi stått där i 5 minuter utan att han fått fram jackbrickan.

Nåväl, jag ställde gubben ute i kylan och som genom trolleri så hittade han brickan, fick ut jackan, stöp över ett räcke och låg som en säl mitt i vägen. Metal va det första som ploppade upp i min hjärna. lml (För mor och äldre, även annat löst folk som inte lyssnar på riktig musik så är lml ett hårdrockstecken, dvs pekfingret och lillfingret rakt ut och resten av fingrarna knutna)

Typ som den lilla demonen här nere..





















Näe nu ska vi spela lite bra musik!

1 kommentar:

loathing sa...

tung med arrestvakt eller vad det hette....jag kan vara din shaman..jag kan förutspå vilka som kommer börja bråka eller bete sej innan dom ens gör det..så kan du kasta ut dom på en gång.