onsdag 2 april 2008

Min älskling inte död?!

Jag fick några tvåor på besiktningen på lite trams och på vindrutan. Den har alltid sett lika dan ut och har alltid gått igenom! Jävla besiktnings-nazist!
Nåväl, jag har i min fantasi funderat på va en ruta kan kosta och kommit fram till en 7-8 lök.. Way too expensive for my plånbok. bilen är värd typ ingenting och rutan e dyr, skrota skiten? Men jag äääälskar ju min bil, jag behöver inte ha nån flickvänn som man ska tramsas med, behöver bara min älskade bmw fri bensin och torr asfalt under däcken.

Idag kollade jag va blodsugarna vill ha för en ny ruta så jag hittade en som säljer nya på blocket. Jag höll andan och ringde.. Killen svarade att 899 riksdaler ville han allt ha!?! 1200:- med frakt!
Wohoo, jag beställde 0.6 nanosekunder efter jag hörde priset och skrockade lite som Mr.Burns.

Så ska jag bara fixa resten oxå men snart kör jag lagligt igen! Hmpf! Självklart kör jag inte bilen med körförbud.. Ringde polaren förut som sa: Ähh fan jag besiktade inte på 3 år, Köööör bara =)
Men han är ju en gangster iofs..

Idag har jag hatat mitt jobb igen, eller stressat sönder iaf. Som vanligt när jag är ledig så måste jag ta igen den veckan med att jobba dubbelt så hårt när jag kommer tillbaka.
Däremot har jag ätit typ 100 korv med bröd på jobbet, vi har "invigning" den här veckan med jippos och trams. Och gratis korv som jag går och mumsar på!

Fast igentligen tycker jag det e kul på mitt jobb.. konstigt det där.. Men jag blir väl utbränd snart ändå.. Whatever..

Korv är gott!

Inga kommentarer: