tisdag 27 maj 2008

Ähahaha =)

Idag så höll jag på slita ute i solen och det va varmt som faen så jag kavlade upp ärmarna på T-shirten så mycket det gick för att få lite svalka. Chefen kom ut och sa att det va en kund i butiken som vill ha gas så jag stövlade in och där står tre tjejer! Det existerar inga tjejer på mitt jobb, bara griniga jävla svetsare som luktar svett. Inte tre unga tjejer som luktar gott.
Skärrad blev jag..
Ena tösen flämtade till och tittade på tatueringen innan hon stammade fram nått om ballonger och mösspåtagning. Varför vill man ta på sej möss? Vet inte?
Aja det va kul att få se en tjej i mitt vanliga jobb, på krogen tittar jag i urringningar hela tiden iofs men det är inte samma sak.

Jaah kom på en sak när jag satt i telefon kö idag. Jag var nummer ett i kön..
Då kom jag på att är man verkligen i kö som nummer ett? Om jag står först i kön och väntar på att systemet ska öppna så står jag väl ändå inte i kö? Jag står ju bara och väntar på att det ska öppna eller? Killen bakom däremot står ju i kö.. Lurigt.. Varför tänker jag på sånt när jag jobbar?

Nu promenad!

Inga kommentarer: