måndag 5 maj 2008

Maskulin?

haha ajust det.. när jag jobbade i lördags på Aveny så gick det ut ett par tjejer som jag trodde skulle gå hem så jag sa tack för ikväll när dom passerade, av nån outgrundlig anledning kom jag i målbrottet och fick en silkes-len röst nästan lite pipig när jag sa det och jag hörde en tjejen säga till den andra
- Åh gud vilken manlig röst han hade då, suck.. (med ironi-deluxxe i rösten)

Rent instinktivt så va jag tvungen att tacka nästa gäst för kvällen med myndig bas som kompensation.. Haha knäppt.

Ska försöka knata imorron igen.. men man vet ju hur det bruka gå..

4 kommentarer:

Anonym sa...

tro mig, du är manlig.. gläfs !

Zombie sa...

=P

loathing sa...

korsord är inte manligt.
arbetarbyxor full med målarfärg är manligt. röster kan också vara manliga.

Zombie sa...

Röster kan vara schizofreni.