tisdag 13 maj 2008

Longtime..

Nu va det ett tag sen man va inne och skrev..
Helgen gick hyfsat med en minnselucka deluxxe på lördagen.

I fredags gick vi ut med jobbet och åt på Olearys jag va nykter för att jag skulle jobba senare på krogen.
Nåväl, min arbetskollega funderade på om dom hade päronlikör vilket vi andra reagerade över och kallade han bög och diverse feminina ord.
Han lyssnade på oss och beställde in en annan inte direkt maskulinare drink, Strawberry colada..
Den såg ut nått sånt här:Han är officiellt företagets bög efter han berättade att han varit på fest med bögtema och vunnit förstapris.. Vi skulle haft en neger och en kvinnlig chef så är kvoteringen klar =)

Lördagen... Jaaahh jag har svaga minnen att jag blandade den mest djävulska starksåsen i Nisses snusdosa med ett rätt effektfullt resultat, han höll på dö typ haha =)


Sen vidare på alla krogar i stan, rätt skönt att vara dörrslusk har jag kommit på :P
Jag kommer ihåg ett gäng bröst varav två va sillicon.. Så nu har man klämt på sånna oxå. (efter lite tjat)
Vi åkte jeep mitt i natten genom nån park på gångvägarna och hade allmänt skoj. (tror jag)

Idag ska jag tvätta.. tvätta är för tjejer.. diska är för tjejer.. laga mat är för tjejer..
Killar ska bara ligga på soffan och kolla tv.

3 kommentarer:

loathing sa...

ja, killar ska bara ligga i soffan o glo på teve, du har helt rätt...klia sej på magen och bara bli större och större, medans vi kvinnor blir snyggare och snyggare och smiter iväg på nätterna för att träffa våra heta yngre älskare..hehe..det är därför vi går med på tvätt å disk och städning..=)

Zombie sa...

=)
Det må finnas yngre älskare, men knappast bättre..
:)

loathing sa...

var inte så säker på det =)
du har en anledning att vara rädd :P