torsdag 22 maj 2008

Mera kneg!

Igår jobbade man på dallan med vapen brodern, fan vi har kul som faen när vi står och sjukar oss med gästerna. Gästerna har kul som fan dom med =) Inte en enda fick vi slänga ut igår och det har aldrig hänt mej förut, fast att det va fullt!

Ägaren kallar mej och VapenB för den Onde och den Gode, jag är den gode.. Vilket är tråkigt för tjejerna gillar onda killar som e lite badboy.. Det kom fram en tjej och gav mej en kram och ville att jag skulle med till olearys efter jag slutat, jätte söt tjej men jag tackade nej och sa att jag skulle upp och jobba dan efter men hon gav sej inte så VB la sej i och lovade en henne att jag skulle gå ut på söndag och träffa henne.. Jag stannar hemma på söndag! Hoppas hon aldrig går på dallan nå mer för då får man väl skämmas =)

Jag jobbar fredag och lördag på dallan och lördag förmiddag ska jag bygga upp ljud och ljus på primero.. Jag älskar söndagar!! Förra söndagen jobbade jag dock 12 timmar på arresten. Snart pension då ska jag vila!!

Så det va lite bokstäver.

1 kommentar:

Anonym sa...

mera mera mera bokstäver !!