torsdag 22 maj 2008

Hårda män?

Haha fan va kul!! Härom veckan skulle dom montera in ny spisfläkt hos mej men jag hade visst glömt att fylla i nån fullmakt så att dom kunde gå in i lägenheten, det funkade inte muntligt heller så jag va tvungen att åka hem från jobbet för att låsa upp. När jag kom hem så väntade två killar i trappen på att få komma in så jag släppte in dom och snackade lite slött sådär, det va tydligen sista lägenheten sen va dom klar. Jag raffsade ner kryddorna från kryddhyllan och dom började plocka bort lite grejjer.
En av killarna va en riktigt macho snubbe. Stor, rakad och han berättade ivrigt att han lirat hockey och hur dom brukade hälla linniment i varandra suspensoarer för att jävlas. Varför han berättade det vet jag ej men anyway, jag lämnade killarna åt sitt jobb och for tillbaka till mitt.
När jag kom hem höll jag på bryta ihop av skratt när jag såg kryddhyllan! Antingen hade dom jävligt tråkigt eller så va den hårda killen inte så hård.

Dom hade radat upp kryddorna med perfekt avstånd ifrån varandra sorterat dom efter tillverkare och sorter. Sen hade dom städat och fixat efter sej som två små flickor som vill impa på mamma.

Bilden ger ingen rättvisa, det ser sjukt kul ut i verkligheten =)

1 kommentar:

Anonym sa...

men fy fan vad omanligt! kan tänka mig hur det ser ut i din lägenhet/studentrum